عاجل
الجمعة 20 سبتمبر 2024 الموافق 17 ربيع الأول 1446
رئيس التحرير
عمرو الديب

سارة نخلة تدافع عن رقص الطلاب في حفل تخرجهم: كل واحد يعبر عن فرحته بطريقته

تحيا مصر

كشفت الإعلامية سارة نخلة عن رأيها في فيديو رقص الفتاة المنتشر على السوشيال ميديا أثناء حفل تخرجها، وذلك خلال برنامجها فيس أوف والذي يعرض على شاشة قناة هي.

تحيا مصر يرصد دفاع سارة نخلة عن رقص الطلاب بحفلات التخرج. 

تعليق سارة نخلة على رقص الطلاب بحفلات التخرج


وقالت نخلة: من كام يوم اتكلمنا على تريند وجود راقصة في حفل تكريم طلاب الثانوية بالرغم من أني مكنتش بدافع لكن دلوقتي بقا المدهش أن الطلاب نفسهم بيرقصوا.

تصريحات سارة نخلة

وتابعت: كل ما طالب يطلع علشان الشهادة بتاعته بيعمل حاجة معبره عن تراثه وفي ناس هاجمت رغم أنهم بيعبروا عن حاطة بتفرحهم من تراثهم. 
وأضافت طلاب نجحوا واجتهدوا طول السنة كل واحد حابب يعبر عن فرحته بطريقته.


يعد برنامج "FACE OFF" من تقديم الإعلامية سارة نخلة على شاشة قناة هي يوميًا من السبت إلى الأثنين وتستضيف عددا من نجوم الفن وتناقش القضايا المطروحة يوميًا بين الجمهور.

هذا وكانت تحدثت سارة نخلة عن الزواج قائلة: الست لما بتبقي عايزة تتجوز دة مش علشان العلاقة الجنسية علشان الونس وتحس أن في حد قاعد بيتنفس معاها في نفس البيت عايزة تحس بالأمان أن لو حصل ليها حاجة ممكن حد ينقذها.

وأضافت: "في ناس لو آبائهم صمموا على الجواز اول حاجة يقولها اتنازلى عن الورث الموضوع مش موضوع احتياجات جنسية مع أن الراجل والست ليهم احتياجات ومن حقهم يتجوزوا.

وتابعت: الستات والرجالة لما بيكبروا بيجيلهم زهايمر لأن مفيش حد بيتكلم معاهم اقعدوا مع بعض راجعوا الذكريات وفعلا الجواز في سن متأخر صحي لأن أحيانا في أهالى مش بيوافقوا يقعدوا مع أولادهم المتجوزين الحكاية مش حكاية ورث.

وتطرقت: في بعض التصريحات مينفعش ي جماعة اننا نقولها عن عبث بدون سيرش أو نسأل، مينفعش نجمة بحجم حورية فرغلي تطلع تقولك أنا منعوني من التبني، لو جينا للدين إحنا حرام نتبنى، في حاجة اسمها كفالة اليتيم، في دولة بتشتغل كل سنة على مشاريع جديدة وتسهيلات كتيرة جدا علشان نقدر نكفل اليتامى والأطفال اللي محتاجة رعاية"

تابع موقع تحيا مصر علي